Nu har jag äntligen fått rätsida på det här med bloggsatan! Sen jag lyckades få upp ett inlägg här sist har det väl egentligen hänt så mycket. Jag har rättat in mig i det gamla ledet och gamla ovanor som innebär att köpa skor, kläder och musik för pengar som egentligen borde prioriterats på andra håll. Jag har börjat spela med ett alldeles nytt band och det känns extremt spännande.

Idag är det lördag och jag har spenderat min natt med en helt lysande och fruktansvärt söt gentleman till irländare. Hämtad blev jag och vi åkte in till stan för att prata, dricka öl och bara slappna av i en lägenhet på Norra Vägen. En extremt bekväm känsla infinner sig när man umgås mer honom och min fredagkväll/natt kunde inte yttrat sig på bättre sätt.

Imorgon handlar det om att slå in julklappar under dagen och sedan är det Jameson's on the rocks som gäller för mig och Andy, det och lite schyst musik och sen ska vi gå ut och dansa.


(Ursäkta formateringen, ursäkta inlägget, jag är trött och brukar inte blogga på nätter till lördagar, men nu har jag äntligen fått igång saker och ting)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar